Táplálkozási kisokos SZÜLŐKNEK

Digitális táplálkozási kisokosként célunk a SZÜLŐKNEK hiteles szakmai irányelveken alapuló tanácsokat adni, hogy gyermeküknek/gyermekeiknek milyen élelmiszer ből, ételből mennyit javasolt ennie napi, heti vagy havi rendszerességgel. A javasolt adagok és gyakoriságok meghatározásánál figyelembe vesszük a gyermekek fizikai aktivitását, egészségi állapotát és táplálkozási szokásait.
Kérdőív
Miből mennyit?

kiemelt cikkek

Zöldségleves kölesbetéttel Zöldségleves kölesbetéttel
A köles nemcsak köretként, hanem levesbetétként is megállja a helyét, most éppen ebben a gyorsan elkészíthető finom levesben.
2018-10-11
Nyári mintaétrend egészséges alsótagozatos gyermekek számára Nyári mintaétrend egészséges alsótagozatos gyermekek számára
Ötletadó mintaétrend alsótagozatos gyermekek részére a nyári időszakra.
2018-10-10
A mogyoróvaj helye és szerepe az egészségmegőrző táplálkozásban A mogyoróvaj helye és szerepe az egészségmegőrző táplálkozásban
Az olajos magvak heti rendszerességű fogyasztása fontos szerepet játszik egészségünk megőrzésében, a betegségek megelőzésében. Kedvező élettani hatásaik nyersen fogyasztva érvényesülnek a legjobban, hőkezelve, vagy ledarálva pedig ízletes ételek készülhetnek belőlük. Vajon például mogyoróvajként is megtartják jótékony hatásaikat? A következőkben erről olvashatnak.
2018-10-01